torsdag 25 februari 2010

En skatt låg i min skjorta

Nu när jag skulla packa upp min väska och hänga upp min/pappas skjorta gjorde jag en liten upptäckt. I min vänstra bröstficka låg ett lite slarvigt ihopvikt papper. Mitt brev från Elin! Jag fick det idag på svenskan och började läsa en bit i skola men behövde avbryta pga "film". Hm, ja...

Det spratt till av glädje i mig när jag fann det och snart skall jag gosa ner i min soffa för att läsa resten. Förutom brevet hittade jag en påse sand och en grå sten i botten av min väska. Jag har fina vänner som gör som jag vill. Hihi. Ellen den rara smuglade med lite Egyptisk sand hem till mig och Elin plockade med en sten från Thailands vackra stränder. TACK! Det kan uppfattas som fånigt larv men O va det är värt för mig.

KRAM<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar