måndag 4 april 2011

samanfattning

Är det okej att ha Emilia i min header? Jag gillar verkligen bilden så jag vill gärna ha den. Jag är på strålande humör efter att ha haft ett långt telefonsamtal med mamma där jag berättat om hela min dag för henne medan hon lyssnar intresserat Hon är absolut bäst på det. Kanske för att hon verkligen bryr sig. Det är något bland det bästa med min mamma. Efter massa plugg på Café Viola, ett rejält träningspass och promenad i ett vårvarmt Alingsås skall jag krypa ner i soffan med en av mina fina koppar och en tårtbit eller två. Sen saknas bara en pappa som inte kommit hem än...

8 kommentarer:

  1. Hihi det ser ju nästan ut som dig :D

    SvaraRadera
  2. Elin: Ja jag vet. Det kanske förvillar...

    SvaraRadera
  3. Du får måla in en stor pil och så står det "INTE JAG! JAG ÄR BAKOM KAMERAN!" (A)

    SvaraRadera
  4. Elin: Ja... Men vilket fantastiskt smart och stilig idé... :P

    SvaraRadera
  5. Först när jag läste att du var på ett strålande humör blev jag så glad :)....(jag blir ju så hjärtans glad i hela kroppen när jag vet att du är glad)

    Sen när det var efter ett telefonsamtal med MEJ.. Då smalt jag fullständigt och och fick nog en rejäl "banan mun";))

    Det är väl klart att jag bryr mej, DU är ju det bästaste,viktigaste, intressangtaste, roligaste, snällaste mm..mm.. jag har!

    Tack! Du är så snäll. // Kram mamma

    SvaraRadera
  6. Först trodde jag det var du, men sen såg jag att du har inte så långt hår och inte heller en sådan jacka... men ni är allt lika från den synvinkeln! // Mor

    SvaraRadera