lördag 2 april 2011

Allt jag önskar mig från finaste butiken Zara.



Om man skulle våga ha en sån här skulle det vara himmelskt.
Väldigt fint hålmönster i tyget.


Den vackrast färgenröd jag någonsin sett tror jag.
Tyllklänning. Kärlek.
Här är det själva kjolen som lockar. Att den står ut så fint. Så ska min balklänning vara. Elin pratade om hur hennes skulle se ut igår kväll och motvilligt började jag tänka över det igen. Egentligen har jag redan bestämt mig.
Okej. Kjolar. Det har blivit något jag bara älskar nu på sista tiden.
Samma som innan fast röd.


Vackraste skon någonsin, ungefär.
Den här väskan påminner så mycket om mammas blommiga ryggsäck som hon haft hela sitt liv. Den som fått följa med henne på alla resor hon varit på. Den hon packar ner picknick i när vi ska till stranden. Den som jag älskat sedan jag var liten. Hennes är finast i hela världen men den här är i alla fall lite lik. Vilket är ett bra betyg. Okej, bloggläsare. Den här får mig att tänka på Sandra Beijers röda, flätade väska som hon köpte förra sommaren tror jag. Därför strålar den här picknick och varma kvällar. Fin.En liknande fast axelväska. Kanske ännu finare.
Stilig som få. Det är nästan så jag blir rak i ryggen bara av att kolla på den. Fantastisk

Så till slut, en skönhet.

2 kommentarer:

  1. Ska du ha ÄNNU ett kalas eller är det här bara en sån där "vill ha"-grej? :P

    SvaraRadera
  2. Elin: Det är bara en "jag vill väldigt gärna ha"-grej ;)

    SvaraRadera