söndag 10 april 2011

Ingen paprika i världen kan rädda mig nu.

Sjukdomen sveper över mig som en dovt, ljudisolerat täcke. Den är kall, varm, kall och varm. Den är tung och trycker ner mitt huvud och tynger ner mina steg. Jag får bära den och mig själv och jag blir trött. Jag behöver skrika för att höras så min hals är svullen och öm. Den slår lock för mina öron som kämpar för att höra och blir onda på kuppen. Ändå är det täcket jag vill krypa under. Duntäcket. Krypa ner och tänka bort sjuktäcket.

4 kommentarer:

  1. Aw.. krya på dig gumman! <3 drick lite Te med morfars honung i (A)

    SvaraRadera
  2. attans! jag som hade velat ha en moakram idag.. ps. jag är med sjuk

    SvaraRadera
  3. Elin: Jag mår mycket bättre idag. Känner dock att huvudverken kommer smygande :) Kram

    SvaraRadera
  4. Emma: Ja "värsta" kommentaren var det ju knappast... överdriv-hej.
    Men en kram fick du ju nu, hoppas att de var bra. Dock fattar jag inte varför du hackar mot mig idag. var det för att jag lurade dig och inte blev sjuk? :P Ville du bli kvitt mig.!
    KRAM

    SvaraRadera