onsdag 20 april 2011

När solen sviker får man passa på att göra nytta.

Jag har varit duktig och suttut med min engelskaredovisning i nästan två timmar nu. Jag har förberett vad jag ska säga och ska snart gå igenom det. Innan det förtjänar jag en rast och lite lunch på det.

I morse va jag ute och sprang innan frukost. Inte så långt. Det tog bara drygt en kvart men det räckte. Jag mådde nästan illa efteråt när jag satt och pustade ut på trappan. Kanske hade jag behövt varva ner lite innan jag stannade helt. Hur som helst var det skönt att träna lite och att ha det gjort så att resten av dagen kan gå till annat.


Solen vill ju inte riktigt ta sig fram idag. Jag är faktiskt besviken på den. Jag hade velat lägga mig och sola, nu när det inte är så förbaskat varmt att man avliden efter två minuter. Men ne, inte det. Jag ska trösta mig själv med en kopp kaffe nu. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar