fredag 8 april 2011

Planer för helgen som kommer bli awesome.

Min helg, vad det är tänkt i alla fall. Vi börjar helgen med att sluta tidigare och ....precis inse att man har cykeln nere på stationen...fortsätter tänka detta och kommer på att det kanske inte är så dumt egentligen eftersom pappa kanske skall köra in mig till staden sen och då är det bra om cykeln står på stationen och väntar på mig när jag ska hem senare ikväll... Så återgår vi till planerna och det här inlägget... Ja som sagt så slutade vi tidigare och jag åkte med pappa hem. På vägen åkte vi inom Gerdas och köpte gott bröd och en semla. Detta åt vi med lite blaskigt kaffe (synd...) och läste dagens korsord i Metro som blivit en slags weekly tradition...jag kom inte på hur mans säger det på svenska. Snart skall jag nog göra pappa sällskap ute i solen ett tag innan det är dags att göra sig klar för kvällen. Halv 6 skall jag möta Pyttan på stationen i Alingsås. Vi skall tillsammans gå till Ellen där det vankas tacos. Vi skall äta upp oss lite inför kvällen i Göteborg. Vi och Linnea skall traska runt där i kvällskylan och sätta oss på någon trevlig restaurang och äta jordnötter. Hade vi tänk. Det kommer bli supermysigt. Jag ville haft med mig en Elin men hon kommer inte in på grund av sen födelsedag så det är lite skitdåligt. Vi ska gå ut tills vi inte kan gå ut mer sen i sommar när hon blivit 18 hon med. Imorgon skall vi in till Göteborg igen. Det blir en heldag i Haga med Elin, Pyttan och Frida. Det kommer bli kullersten, kamera, second hand, fika och förhoppningsvis sol. OOOH jag har väntat på den dagen sedan jag skrev in den i min almanacka för ungeför två veckor sedan. Hoppas, hoppas att det bli som jag tänkt mig och bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar