torsdag 11 november 2010

till en Ekman.

Lystring alla Ekman's.
Jag kom på en liten förbättring (tycker i alla fall jag) på våran "dra lapp och se vem du skall köpa present till"-lek.
Alla får skriva sitt namn på en lapp, plus två eller tre saker de önskar sig ( inte för dyra då) och lägga dem i den vanliga namnhögen. På så sätt får man en liten idé om vad man kan köpa och folk kan få de de verkligen vill. Dessutom får man en kom ihåg-lapp på köpet.
Kristina med familj, som antagligen inte kommer, kan ringas upp och tillfrågas samma sak så att det står tre önskningar på deras lappar också.

Detta diskuterade jag och pappa över middagen igår. Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Pssst!!! jag har ju inte med detta att göra...men jag tycker det var riktigt SMART! // Kram Mora Di.

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det var en bra idé i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Elin: Så bra:D Då får jag framföra detta på söndag då :)

    SvaraRadera