torsdag 11 november 2010

Avklarat!

Precis hemkommen från en intervju på Ljungblads.
Phrida var precis som jag förväntat mig. Söt, sprudlande och lätt att prata med. Det gick så klart galant. Även om jag inte alltid visste vad jag skulle fråga. Hon pratade på bra ändå.

Det första jag sa till pappa när jag satte mig i bilen var: Åh jag blir så glad av sånt här.
Pappa: Va, vadå, att det står ett flak med timmerstockar där?
Jag: Nej, att göra saker som man inte brukar, och lyckas med dem!

Jag är glad, pigg, sprudlar av energi och självförtroende. ÅH, jag älskar känslan av att ha klarat av det. Det, vad som helst, något man inte trodde skulle behöva klaras av. UNDERBART

2 kommentarer:

  1. Jag VISSTE att du skulle klara det galant! Men sen om kemin er emellan funkade så känns det ju så mycket bättre...Bra gjort "tösa mi" // Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Mamma: Ja det kändes faktiskt riktigt bra:) Jag är så glad över att ha gjort det:)

    SvaraRadera