tisdag 16 november 2010

En frostig cykeltur gör mig tydligen snurrig i bollen.

Var det någon mer än jag, Pyttan och möjligtvis killen mitt emot oss på tåget, som märkte alla små moln som flög runt över Mjörn och lite var stans idag? De var antagligen små dimmoln som tappat bort sig och vilade lite i solen. Jag (och Pyttan lite) bestämde att jag skulle ta med mig kameran ut och försöka få en bild någonstans i VB. Dock gick solen ner snabbare än planerat och de så dimmolnen hade glidit iväg så det blev inte lika fräckt som jag tänkt mig. Men jag blev i alla fall kyligt röd om kinderna och flåsig i lungorna av cykelturen.





6 kommentarer:

  1. Jag är så avundsjuk på dig för att du bor där du bor! Jag vill också kunna åka ner till sjön på fem minuter när jag vill!
    /Elin

    SvaraRadera
  2. Gud vilka härliga bilder Moa :)

    Var ni inte lediga ifrån skolan idag? Trodde alla var det. Jag hade också så gärnat velat gå ut och fota idag, men han inte. :(

    SvaraRadera
  3. Elin: Bygg en sjö!!! :D Eller flytta till Idåsen :D

    SvaraRadera
  4. Elin: Nej vi var inte det! De som går media är väll inte lediga typ någonsin?

    SvaraRadera
  5. vaaa fint det blev jue! :D även om mirakel-molnen försvann! tummen upp :)

    SvaraRadera
  6. Pyttan : gaaaah tack :D Ja det var lite synd och så vill man ju kunna visa för folk hur jäkla coolt det såg ut, men men. Tack i alla fall :)

    SvaraRadera