torsdag 25 november 2010

flyger förbi, tyst, för att inte märkas

Osch... det var längesedan jag tog mig tid att sitta här.
Jag vet, av erfarenhet, att jag koller sitta här flera gånger om imorgon och skriva onödiga inlägg som jag inbillar mig, har en poetisk lyster och visst läsvärde.

Tidigare i veckan tyckte jag att tiden gick långsamt för en gång skull. När mamma sedan för en stund sedan frågade om jag skulle till henne imorgon, och jag insåg att det då redan var torsdag kväll, kändes det än en gång som att tiden rusat ifrån mig.

Men nu hinner jag inte sitta här längre.
Jag skriver om min vecka imorgon.
Tjingeling, laxpuddingen kallar på mig.

2 kommentarer:

  1. Moa jag vet inte hur du gör men alla dina inlägg har en sådan lyser någon spännande över dem, sparar alltid dina blogg inlägg till sist (samma som med kakor, sparar det bästa till sist för att ha den godaste smaken kvar i munnen) Din blogg är min góaste kaka :D "passar alltid bra till en kopp kaffe ^^" Hihi

    Kram på dig kusinen finen min! <3

    SvaraRadera
  2. Elin: Hihih, åh så söt du är!!
    Det är just sådant här man vill höra, jag vill höra. Tack ska du ha!!!!!!!
    Nu gjorde du min dag <3

    SvaraRadera