måndag 16 juli 2012

Trotts att det är lite och inte gör någon skillnad, känner jag mig produktiv

Det är ändå lite häpnadsväckande att man vid dagens slut finner sig själv med att ha gjort precis det man spekulerat om att göra den dagen. En liten tanke, en lista över alternativ. Svaret på frågan "Vad ska du göra idag då?". "Tjaa. Kanske....".

Jag sitter här, trött och mör efter ett spinningpass. Jag är mätt efter den goda currykycklingen vi åt till middag. Jag har fikat med "Elin, min vän"/Härmapan Hoffman. Tvättat mitt katastrofala hår och jag har haft tid till att bara slappa i soffan med min dator.

Imorgon blir det jobb igen. Matlådan är fixad och sinnet är skärpt. Ja,a. Jag ser nästan fram emot det.
Allt är bara väldigt, väldigt bra. Om jag hade haft en ruta choklad mellan läpparna hade jag vågat skriva superbt. Men som det ser ut nu, nöjer jag mig med detta och bjuder på den här heta mannen. För fler heta män kan ni kolla på Sandra Beijers blogg. Smått övermänskligt, ja superbt till och med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar