torsdag 5 juli 2012

På min egna Mac

Nu sitter jag utomhus, med solen som värmer min hals och vinden som kittlar i mitt hår. Nu. Precis just nu. Samtidigt skriver jag här. Något som varit omöjligt för min tidigare men som nu går hur bra som helst.

Jag har köpt mig en dator. En Macbook Pro. Den är allt jag drömt om, om man bortser från allt krångel som pågår med vårt trådlösa nätverk och allt. För tillfället fungerar det så jag ska försöka hålla god min och inte locka det till frestelsen att haka upp sig igen.

Faktum är att det är en lite försenad studentpresent från mamma och pappa. De ska hjälpa mig med halva betalningen. Så fasligt fina är de. Så fantastiskt, fasligt fina.

Nu kan jag sitta och plugga, spela, chatta, SKRIVA, vart jag vill. Den friheten! Jag är så himla glad!



2 kommentarer: