söndag 1 maj 2011

Elin 19 år!

Igår var det Valborg och massa människors födelsedag men viktigast av allt; Elins födelsedag!

Trots att det var sista minuten och inte alls planerat kom nästan alla i släkten på kalas i Gräfsnäs där Elisabeth dukat upp med mat och kakor.

Elin, Malin och Elisabeth hade ordnat en tippspromenad. Det var väldigt mycket för min skull för de vet hur mycket jag tycker om sådant. Alla fick gå ut en liten sväng i kvällsolen. Jag tror att alla uppskattade det faktiskt.Medan vi var ute passade Elisabeth och Elin på att duka upp kakorna.
Två sorters cupcakes och bullar.




Efter att vi rättat svaren från tippsrundan gick alla för att ta för sig av kakorna.



Så till sist den goda Pavlovan som var ovanligt god. De färska bären på toppen påminde en om sommaren och det smakade ljuvligt.


Efter att alla åkt hem stannade jag och pappa en stund och satt i soffan med familjen Fritzell och åt chips, kollade på TV och diskuterade kändisar. Mysigt.

6 kommentarer:

  1. Moa vet du va.. jag ser ingen skillnad på dessa bilder och de du tagit med skolans kamera :) Tack igen för att ni kunde komma :D

    SvaraRadera
  2. Elin: Du är söt som säger så :) Men du måste förstå att det är roligare att ha en kamera som kan ta bra bilder även i kvällsljus:) Men tack <3 jag ska försöka vara tacksam för den igen :)

    SvaraRadera
  3. Jo självklart men det är svårt med sådant. Det fixar du! <3

    SvaraRadera
  4. Tipspromenad?! Jag älskar tipspromenader... :(

    SvaraRadera
  5. Josefin: HAHAH jaaa du borde varit med :) Jag fattar inte varför du inte var det... Men din mamma bad mig lägga upp bilder på allt du missade så att du skulle ångra att du stannade hemma ;) Snäll hon är va?

    SvaraRadera
  6. Ja, hon sa det. :p Man jag var ju på grillfest! Kan inte åka iväg till Gräfsnäs bara sådär.

    SvaraRadera