tisdag 24 maj 2011

Något att styka från listan

Jag är klar med mitt examensarbeta i Grafen och det känns väldigt skönt. En lättnad. Dumt nog var det grafen jag var mest säker på att hinna klart med. Det hela har gått väldigt bra efter att jag fått loggan ur vägen och faktiskt blivit riktigt nöjd med den på kuppen. Idag har jag och i stort sett alla andra också, suttit vid våra datorer och ideligen jobbat vidare med våra omslag. DVD-, CD- och bokomslag plus en lite booklet till CD:n. Förutom det skulle loggan placeras på olika typer av papper, brevpapper, kuvert, faktura och visitkort.

Hur som helst är jag ju klar. Skönt.

Nu gäller det att hitta en bra låt till min PS-film. En mysig, fin och glad låt som kan höra ihop med mig. Förslag?

2 kommentarer:

  1. our song med Billy Paul

    SvaraRadera
  2. Den är väldigt fin, men det är lite sent. Filmen är redan klar :)

    SvaraRadera