lördag 14 maj 2011

I'll do anything.

In need of money, har jag jag erbjudit mig att ta hand om i stort sett alla sysslor i hemmer. Tvätt, matlagning (som jag i och för sig redan gör), damma, städa toaletterna, stryka, allmän upplockning av grejs och så även sådant som kommer fram ibland. Idag ska jag tex tvätta pappas bil och klippa honom.
Desperat så säg.

Inom den närmste framtiden kommer jag även bära ved och trä ramar till bina.

Ja...
Plus skolan.
Och träning.
Jag kommer förstå hur alla göteborgspendlare och alla stackars arbetande ungdomar har det.
Fy.

3 kommentarer:

  1. Som när du flyttar hemifrån. ;) Äsch, det där kommer du klara galant. Ta på dig ett blommigt förkläde och lek Desperate Housewife bara. http://www.bluebox.se/showinfo.asp?a03088

    SvaraRadera
  2. Var tvungen att dela med mig av den här lilla pärlan också! :D

    http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a04526&page=1&countrs=12&size=12&method=search&alt=&sokfalt=Taintor&visa=

    SvaraRadera
  3. Josefin: HAHA! usch! jag vill inte bli sån :P

    SvaraRadera