onsdag 5 januari 2011

uppdate

Jag känner mig sjuk men vill verkligen, verkligen inte bli sjuk nu. Jag har mycket kvar att göra på lovet.

Det kan bero på att jag och Clara stod och pratade tills vi frös om fötterna igår kväll.
Jäkla bajs.
Igår var jag på ett väldigt försenat födelsedagskalas hos Sara. Det var runt 10 år sedan jag var där senast. Vi åt mandel- och vallmopasta och bakade pepparkakshus i form av Hogwarts. Det var i stort sett fullt i köket då vi var runt 9 tjejer där samtidigt. Kaoset började snart när varma plåtar med pluffsiga pepparkakor skulle få plats och Saras kök endast ha någon ynka bänkyta.


Nu ska jag snart bege mig in mot Alingsås, hyra film och sedan åka vidare till Elin. Vi ska äta hassebackspotatis, kött och någon god sås (jag måste ha sås).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar