måndag 10 januari 2011

De senaste dagarna i bilder.

Kalas hos Sara. Hennes lilla med proppfulla rum. Det finns saker att titta på där i timmar.
Jag älskade det. Älskade det verkligen.
Det bästa är att man får pilla, lyfta och leta som man vill.
Jag åkte till mamma på torsdagen efter att ha varit hos Elin.
Min och mammas frukost på fredagen.

Mamma är den bästa frukostkamraten som finns. Hon äter långsammare än långsamt vilket ger mig mer tid att njuta.
Vi gick ut och njöt av solen och tog en närmare titt på ladan.
Den är riktigt vacker om man tänker bort de få plastlagningar och sophögar som finns lite här och var.

Min mamma bor på en evig arbetsplats mitt i skogen. Jag trivs där.

Mitt i skogen ja...

4 kommentarer:

  1. Åh ÄLSKAR gångjärnen på ladan! Så fina! Det är ju rena rama konsten! Sådant riktigt gammalt material i sådana former som ser sådär äkta och handgjort i svett och varm eld! Så svenskt det kan bli!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Va kul att få vara din frukostkamrat. Det är dom bästaste frukostarna jag vet...när du är här :)). Härligt att höra att du trivs här hos oss!! :)) ;) // Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Elin: Ja det är faktiskt konstverk i sig. De är väl gömda med när man väl ser på dem som en egen del blir de med ens otroliga :)

    SvaraRadera
  4. Mamma: Klart du är min frukostkompis (du har väll inte glömmt den 2 timmar långa frukosten hos Siv) och klart jag trivs hos er:) KRam

    SvaraRadera