fredag 21 januari 2011

Snart helgen, hej

Det är redan fredag. Varje vecka går så fort. I måndags, tror jag det var, påstod jag att 2011 kanske skulle bli ett långsamt år. Att varje år är olika. 2010 gick rasande fort, det har jag och Elin konstaterat. 2011 har hållt på ett tag nu tycker jag, även om det bara är januari.
Men jag tar tillbaka det utlåtandet. Det kommer gå rysligt fort i år med.


Idag skall jag till min moder. Jag antar att ni är trötta på att höra det nu men jag saknar henne. Jag saknade henne i måndags. jag tror det var då. Jopp, det var då. vi satt på café och jag sa utan förvarning; "Jag saknar min mamma". Så var det.
Men idag ska jag får träffa henne. Den tanken gör mig glad.

På söndag fyller hon år också. Hon och Siv.
Mamma skall få ett grön- och vitblommigt paket.
Vi ska baka tårta.
Siv och Christer skall komma till Timmervik.
Jag slipper att åka buss hem.





På måndag har jag ett möte med någon miss Hurtig på hälsostudion. Hon skall gå igenom alla maskiner med mig och lägga upp en liten träningsplan tror jag. Himla tjäckt.
Efter det, är vi hembjudna till Siv och Christer på lite tårta och kaffe.

6 kommentarer:

  1. Du får ge massor utav varma gratulationer till systrarna ifrån oss här på Kinnekulle! :D Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Elin: Va? Är di där? Vad är det jag missar nu då!?
    Ja jag ska hälsa så gott från er, vilka ni alla nu är :)

    SvaraRadera
  3. Va, jag säger som Moa, vilka på Kinnekulle!?

    Är det familjen Fritzell som är där?

    Moa du vet väl att du hälsar från mig till Lill o Siv!

    GRATTIS LIll om du ser detta!

    Faster A

    SvaraRadera
  4. oj men herregud! Vad skriver ja :S jag måste ha varit totalt hjärndöd när jag skrev det där xD Ekebacken menar jag ju såklart... xD HAHA tänk så lustigt det kan bli ^^

    SvaraRadera
  5. Tack dottera mi för en fin helg!
    Tack Elin med kompani för grattis hälsningen :)) // Mamma

    SvaraRadera
  6. Annika: Jag hälsar Siv imorgon och mamma har ju sett det sjäv nu :)

    Elin: HAHA ja det var något konstigt med det hela där :P

    Mamma: Tack själv, jag kan fotrfarande känna smaken av tårtan i munnen <3

    SvaraRadera