tisdag 9 augusti 2011

Surprisingly enough, they would all cost me a fortune.






4 kommentarer:

  1. ÅH! Älskar de båda klänningarna.. kan riktigt se mig dig i den röda framför mig.. å så ska du ha lite lockigt hår uppsatt i en knut men en hårslinga som bara inte vill och hänger ner framför det högra örat.. sen ska du ha på dig ett par illröda pumps och så har du en liten korg under armen :D det är ju bara så duuuuu!

    SvaraRadera
  2. Elin: ÅÅÅÅÅÅÅH JA det är ju helt perfekt! Jag tycker verkligen att den är så elegant och kvinnlig på ett ungdomligt och tillbakdraget sätt. Sen är jag lite förvånad över att jag föll så pladask för skorna. Det hade jag inte förväntat mig av mig själv men jag är helt förtrollad av dem.

    Tycker du jag ska köpa klänningen? :)

    SvaraRadera
  3. JAAAAaaaaa du jobbar och sliter Moa.. belöna dig för det! (Kan bli en present till dig själv när du klarar körkortet annars )

    SvaraRadera
  4. Jag gillar dina argument ;) ska definitivt fundera på det :)

    SvaraRadera