söndag 1 augusti 2010

Kakkalas

Idag har jag ordnat ett kakkalas för min fina fransson släkt. De kommer hit kl 12 för att smaska på snickerskakor, Emmas New York Fudge Brownies med lite grädda och hallon till och en slags morots, mandel och citronkaka med philadelphiakräm och jordgubbar... en jordgubbstårta alltså.

Det regnar ute så vi får sitta inne men det spelar ingen roll.
Hej svejs. Nu ska jag se om det är något mer som behöver fixas med.

P.S Det knäcker i min höft i nästan varje steg jag tar....

4 kommentarer:

  1. Men mumms! Det där lät så gott.

    Varför knak?

    SvaraRadera
  2. Josefin: Hm... ja det blev så den här gången. Ni får la antagligen komma när pappa fyller år istället. De får inte de andra:)

    SvaraRadera
  3. Elin: Ja det var smarigt. Jag och pappa ska snart äte upp den lila biten jordgubbstårta som blev över.

    Jag vet inte riktigt varför det har blivit så men det var har kommit efter att jag fick en stäckning där eller nått efter en friidrottsdag. Sen dess har det kommit i perioder typ. lite läskigt:/

    SvaraRadera