söndag 8 augusti 2010

ingenting egentligen.

Man känner sig mer värdig när man har varit ute och gått en promenad. När man har rört på sig och utnyttjat dagen. Det är smart att göra det tidigt, helst innan frukost så har man det gjort och man kan unna sig en bastant helgfrukost där man äter lite mer än man brukar och borde.

Nu regnar det och då är det inte så kul att gå ut. Ne men så bra att jag redan gjort det då! Visst?

Idag ska vi äta rökt-lax-paj i små portionsformar. Vilket påminner mig om att jag måste ta upp spenaten. Kommer snart.

...fixat. Nöjd.

Jag känner på mig att det här kommer bli ett sånt där inlägg där jag bara skriver skit som inte betyder. Skriver av mig kliet i fingrarna. Konstigt nog är det dessa inlägg som jag ofta tycker mest om att läsa sedan. Ni vet, de dagarna man inte har något annat för sig utan sätter sig och kollar igenom sin blogg eller dagbok och läser om gamla tankar och känslor. Man skäms men är också stolt för en hel del. Det är i alla fall jag och jag tror ni känner likadant ni med. Det är okej. Den som tycker att det är fel att vara stolt över vad man själv gjort en gång i tiden borde skämmas.

En gång när jag satt och läste inlägg efter inlägg på min blogg ringde mamma. Jag var så inne i min bloggvärld och i det jag precis läste att jag blev skit rädd och förvirrad. Det stod ju inget om att någon ringde här i texten, jag förstod inte.
Så kan det bli. Det var härligt att vara helt "lost" ett tag.

Nu ska jag sluta skriva men vill bara säga en sak till. Var annars än på Vinden kan man hitta en stor, snygg väska/bag för 20 kr? Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar