måndag 20 augusti 2012

Vet inte riktigt hur jag känner så jag väljer att bara flyta med

Jag tror inte jag vill göra ett "Sista i Sverige"-inlägg. Det kommer troligtvis bara sätta igång de jobbiga känslorna och göra allt mycket, mycket svårare...

Nu är det i alla fall dags. Idag ska vi åka. IDAG! Om några timmar!!!
Sen börjar det.
Sen är det verkligt.
Till slut är det vardag.
Till slut är det hemma.

Konstigt, eller hur...


Fick ett telefonsamtal från en arbetande Clara idag. Hon åt frukost. Hon var lite sorgsen för hon har fått säga hejdå till två människor på några få dagar nu. Hon ska hälsa på mig i London. Det är vår räddning. Hon är fin Clara. Lila fin som rosa rosetter och flor-hattar.

Jag får lyckönskningar från alla håll. Till och med från Frankrike. Till och med från barndomen.

Jag är redo

1 kommentar: