onsdag 8 augusti 2012

Hinner inte skriva mer än så här

Oj oj oj va jag känner stressad plötsligt!

Saker ska köpas, fixas, klippas och packas. Man ska träffas och man ska hinna mysa. Å så lite arbete på det. Det är inte lätt.

Jag fick i alla fall en underbar semester i Värmland - Hungvik med Pyttan och hennes föräldrar. Jag ska beskriva detta närmare när jag fått bilderna från helgen av Pyttan. Redan nu ligger de uppe på hennes blogg så om ni inte kan hålla fingrarna i styr, får ni la gå in där och kolla.

Igår var jag hos Elin. Vi grillade, drack vin och mumsade i oss vitlök i alla möjliga former. Sen pratade vi om viktiga saker långt in i mörkret och så sov jag på hennes golv, på tre stolsdynor, och en madrass...och ett täcke...

Just nu ligger resväskan vidöppen och tom. Runt om trängs skog, väskor och annat som ska med. Det kommer bli svårt att välja bort.

Det var ju något jag skulle göra...
Jusste! Jag skulle ju skriva ut biljetten till Way out west!
HEJ SVEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar