måndag 4 juli 2011

Kvällens förströelser.

Jag har en blåsa i munnen. Den sitter snett fram på min vänstra sida av munnen. PÅ tandköttet, precis där tandkött och läpp möts. Den är skoningslös.

Jag och pappa planerar en liten roadtripp för morgondagen. Jag vill inte säga mer ifall det inte blir av men vi är nog riktigt sugna på det båda två.

Sen skall ni också få länken jag lovade er med filmen Pyttan klippt ihop om vår picknick igår. Här kommer den:http://scientists.devote.se/blogs/10809086/hur-maanga-watt-finns-det-i-en-gloedlampa-.htm
God natt på er.

4 kommentarer:

  1. Åh jag lider med dig Moa, jag hatar de där små jävlarna och så omänskligt ont de gör. Ser ut som en liten oskyldig liten sak och så nuddar man den eller äter något vasst så "AJJJJJJJ" Hoppas den försvinner fort och att det inte dyker upp fler. Kram

    SvaraRadera
  2. Elin: Ja de är som små skärsår. Ju mindre desto värre typ. Tack för medkänslan :) hihih KRAM

    SvaraRadera
  3. Herrejisses Moa!! När du har låst dörren och går ner för trappen och ser in i kameran.... då ser jag mig själv! // Mamma

    SvaraRadera
  4. Mamma: Men vi ÄR ju lika! Det vet vi ju :)

    SvaraRadera