lördag 2 juli 2011

ELIN FYLLER 18!

Idag fyller min käraste Elin år! Hon blir 18 och ÄNTLIGEN kan hon följa med på allt som vi hittar på. Allt som kväver den siffran. ÅH vi kommer börja leva på riktigt känns det som.



Vi ska fira henne idag hemma hos mig med massa vänner och grillande. Förhoppningsvis börjar det inte regna så att vi kan sitta ute. Nu håller jag på att städa för full och väntar på att Pyttan skall komma och hjälpa mig med det sista.

Jag och Elin har inte träffats på några dagar nu och det är en väldig konstrast till de två veckor vi delat i Borås. Det kommer bli så fantastiskt kul att se henne igen. Krama henne tills hon kollapsar ungefär.


GRATTIS MIN ÄLSKADE MÄNNISKA! Hoppas din dag blir bra och att du kommer minnas den länge. Jag Älskar Dig och vill att du ska få det perfekt. PUSS. Vi ses snart <3

2 kommentarer:

  1. Åh, tack mitt hjärta vad fin du är! NI är så fina som fixar och donar för min skull och jag tror att det här blir den bästa födelsedagen någonsin! :D <3

    SvaraRadera
  2. Elin: GUMMSAAAAAAN<3 Vi ska fixa så att det blir så. BÄST NÅGONSIN!! :) <3<3<3

    SvaraRadera