lördag 4 september 2010

Spännd gånger 2

Jag är sjukt spänd i höger axel och smärtan strålar upp runt örat. Jag tror att det är skrivkramp av något slag. Pappa masserade mig lite och vi funderade på om det möjligtvis var hans kall i livet. Han har ju lärt upp sig själv med hjälpa av böcker och kan faktiskt en hel del. Sen kom vi osökt in på pappas konstiga muskelreumatism eller vad det nu är han har. Vi stod där raklånga mitt i huset och pratade hållning.

Nu känner jag att värken börjar komma tillbaka. Jag hoppas att jag glömmer av den under dagen som skall tillbringas i skateparken där mina vänner har ordnat sitt skateevent : Skate Vibration.
Jag är sjukt imponerad av dem alla och det ska bli jättekul å se hur det går under dagen. Jag ska stanna tills sent sent ikväll.

Igår skrattade jag massvis med min Elin. Tex när hon låg på golvet med händerna uppdragna till bröstet, hakan nerborrad i halsen och tok-skrattade som en ekorre. Helt sjukt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar