söndag 19 september 2010

Höst fika

En fikastund i höstkylan iförd raggsockar och de mjukaste kläderna.
Hönekaka med kaviar och en men prickekorv. Klassiskt och barndomsframkallande.
Min underbart snygga termos som jag köpte för lite för mycket pengar. Men en riktig antikhandlare betalar vad som helst för något denne verkligen vill ha.
Jag ville verkligen ha den här skönheten.
Pappa åt upp innan jag han börja så jag sa åt honom att ta lite kort.
Kevin strök runt stolsbenen och åt kaviar.
Det finns inget finare omaka par än mina två pojkar.


Termosen står stadigt på tre små knappfötter och jag ÄLSKAR den. Även om man måste ta av hela korken för att kunna hälla ut något. Det gamla hederliga sättet alltså.

6 kommentarer:

  1. Håller helt med om dina omaka pojkar! Pojken i den förstora kepsen är ju ljuvlig!

    Faster A

    SvaraRadera
  2. Jag gav ifrån mig ett högt !Ahwww" När jag såg bilden på Kevin med keps :) Så söt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Faster A: Ja de är så söta när de ligger i soffan och sover brevid varandra:):)

    SvaraRadera
  4. Elin: Hihih ja men han ser smått förbannad ut ;)

    SvaraRadera
  5. Varje gång jag scrollar ner o ser bilden på Kevin så skrattar jag högt inom mig,(du fattar vad jag menar va..) sen småfnittrar jag länge, vet inte vad det är med den bilden som är så bra. Säger som Elin, han ser jä..gt bister ut.
    Kevin är värd en näve räkor efter sin succé som bloggarkatt!

    SvaraRadera
  6. Anonymus!: Hahah ja han fick ju lite kaviar men det räcker knappast. Vi får fixa det här:)

    SvaraRadera