lördag 18 september 2010

Frågor.

Jag vill ha fler bloggar att kolla igenom. Men bara för tillfället.

Nu känner jag för att skriva något långt och meningsfullt igen. Ni vet hur det är. Ni. Ni som läser.

Hur lär man sig franska bäst? Klarar man sig med att lyssna på språkkurser i Ipoden?
Jag vill kunna säga : "Ursäkta, hur mycket kostas tomaterna?" eller "Du har fångat mig". Vad som hälst. Jag vill kunna alla synonymer till ordet "vacker".

Tar man sig igenom livet utan att bli bekräftad av folk? Utan att få säga tack?

Jag brukar säga till mamma att; det är bra att vi människor gillar att skvallra, annars hade man aldrig fått reda på fina saker om sig själv.

Nu ska jag fylla mitt huvud med fina bitar ur Notting Hill så att jag somnar tryggt. Tack och hej...

2 kommentarer:

  1. det där med skvaller var riktigt fint! :) Du är så mysig moaa / Milia

    SvaraRadera
  2. Milia/Emilia: Tack ska du ha söting:) Du är inte så dåligt mysig du heller ska jag tala om för dig. Häromdagen, när jag gick hem från stationen efter att vi suttit på tåget (du, jag och Emma). Då tänkte jag; Emilia är så fruktansvärt trevlig!

    SvaraRadera