fredag 2 november 2012

Inför den bästa helgen på länge.

Nu säger jag glad helg på er alla för jag kommer antagligen inte höra av mig här under helgen. Jag ska ha en arm runt min mamma och en runt min pappa så jag har inte tid eller plats för att skriva.

Om några timmar ska jag vinka mot dem, le och krama dem jätte, jättehårt för första gången på över tio veckor. Det är MÅNGA veckor. Sen ska jag säker skämmas lite för dem som man alltid gör men jag kommer vara glad för jag har saknat de där små sakerna.

Jag märker knappt att jag är nervös för att åka till Heathrow ensam och hitta där. I och för sig ska jag inte själv sätta mig på ett plan och åka iväg. Jag ska bara gå till terminal tre och följa skyltarna till Arrivals. Det kommer lösa sig fint det här.

MAMMA OCH PAPPA KOMMER TILL MIG!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. hihih du syftar på den andra bilden gissar jag ;) hihih tack söt!

      Radera
  2. I dag har det varit en sådan dag då jag tittar på klockan med jämna mellanrum.
    Nu har Siv åkt hemifrån.
    Nu åker dom från VB.
    Nu sitter dom nog på planet.
    Nu har dom landat.
    Nu ser du inte där där är MOA!

    Hoppas nu att ni nu får en helg med sevärdheter,umgänge och massor av god mat!

    Faster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var faktiskt precis så vår helg blev!! MASSA umgänge, god mat i mängder och så fick de se mitt London:) Det kunde inte ha blivit bättre :) Kram

      Radera
  3. Helt klart en härlig helg i Moa´s London. Vi var inga vanliga turister...vi fick äran att leva Moa´s liv en liten stund. Tack ÄLSKADE Moa för en toppen härlig helg // Kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv fina du :) Jag är stolt över mitt London och nöjd med det ni fick se:) En toppen-helg!

      Radera