tisdag 20 november 2012

Grove Park-parken / Min park






8 kommentarer:

  1. åh du kan verkligen inte gå någonstans med kameran utan att ta de där trädbilderna med olika fokus eller hur? :)
    /elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihhi nä det är lixom omöjligt. Det är något med det som fascinerar mig :)

      Radera
  2. Guuuuuud va fint!!!
    De är som nolhaga fast 1000 gånger vackrare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite nästan! De har café, lekplats, slott, vatten och fåglar ;) hihih

      Radera
  3. Åh vad fint! Ligger det alltså nära där du bor? I så fall skulle jag vara där varje dag. Sitta på en bänk lite för länge och läsa, eller bara vara. Engelska trädgårdar alltså...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ligger kanske tio minuters promenad från mitt hus :) Jag har varit där för lite egentligen. De finns lixom café och allt :) Supermysigt!

      Radera