torsdag 10 maj 2012

Om några timmar åker jag, Pyttan och Frida till vackra, underbar, hänförande, makalösa London! Vi kommer göra allt som är kul och vi kommer njuta tills vi spricker lite i tår och fingrar.

På fredag ska vi shoppa på Oxfordstreat och äta lunch med en bekant. Jajjemen. Vi har en bekant i London. Lilla Elin är nämligen där med sin familj samtidigt som vi så vi ska möta henne på Picadilly vid två-tiden eller något och äta med henne. "Meneeeh, vi ses vid Picadilly på fredag då?", "Ja men visst. Jag tror jag hinner".

På kvällen ska vi göra något helt galet. Vi ska nämligen gå och se Phantom of the Opera på Her Majesty's theatre. Ingen mindre än Peter Jöback är med. WAAAAAH! Helt crazy!

Resten av dagarna ska vi strosa i Noting Hill, gå på portabello Road, äta på Humingbird Bacery, gå i sacond hand-affärer i Brick Lane, sitta på pubbar, dricka öl och äta massa god mat. Allt man behöver genomlida för att få allt detta är en start och en landning, men det ska jag nog klara av. Jag ber till högra makter och hoppas på att mina flyg-öronproppar fungerar.

Puss och kram. Min lycka lever vidare.

2 kommentarer:

  1. Så fin du är med ditt nya leende!
    Det låter som du är hemma i London, ha superskoj, vill Höra allt den 19e. Kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Herre jisses "tösa bit" skall du se Phantom of the Opera... de vill jag mää!! Å vad ni skall ha det kul. Du får berätt om det när vi ses nästa helg.... // Kram mamma

    SvaraRadera