onsdag 23 maj 2012

Väldigt, väldigt snart springer jag ut.

Hej svej!
Nu är det ju så va, att jag snaaaart tar studenten. Ja det är typ...13 dagar kvar.
*gulp*.... oj... insåg just det själv.

Jaja. Ni i släkten är såklart välkomna på både utspring och mottagning i VB. Den kommer för övrigt att kombineras med Oscars mottagning så det blir en jäkla massa folk.

I studentpresent önskar jag mig en bärbar dator. En Mac... Men jag vet att det är på tog för dyrt för er att skramla ihop till så istället ber jag er om pengar. Trist men vettigt. Inte sant? Så klaga inte på min tråkiga fantasi utan var istället tacksamma för att ni slipper ränna runt på stan i jakt på något fint åt mig. Ett gulligt kuvert med ett maffigt innehåll duger gott och väl.

Ja. Mene.... Om ni vill veta mer om tider och så så är det väll bara att ringa tänker jag. Vi ska inte ta det här. Tänk om någon utanför min familj läser och känner sig jätte dissad för att den inte får komma. Så kan vi ju inte ha det.

Puss på er. Vi ses den 5:e juni!

(Kanske även den 3:e juni för då är jag finklädd och ska gå en liten promenad upp till hotellet... Typ någon bal av något slag...)

7 kommentarer:

  1. Moa vi måste bestämma hur vi ska göra på balen om jag ska fotografera dig.

    SvaraRadera
  2. JAAAA!! DET SKALL BLI SÅ ##"#¤##"#" KUUUL! Jag längtar såå till den dagen. Hoppas bara Elin kan komma och ta en massa kort på dej. // Kram mamma.

    SvaraRadera
  3. JAG ÄR INTE FAMILJ MEN JAG TÄNKER DÅ BASKE MIG KOMMA ÄNDÅ! /CLARA

    SvaraRadera
  4. JA..AA...Clara! Det är ju klart att du skall komma :)// Lill

    SvaraRadera