måndag 13 juni 2011

Borås - dag 1

Första kompletta dagen i Borås.
Det tog ett tag att somna igår kväll tack vare nervositet, bilar och hög musik. Ändå vaknade vi innan klockan ringde i morse och kunde ta det lugnt hela morgonen innan det var dags att gå ner mot centrum. Det var ett lugnt och kyligt Borås vi vandrade genom och dagen kändes oändlig. Tack och lov har hela dagen gått förvånansvärt fort. Efter att ha tagit sig igenom den första körlektionen var det andra mycket lättare. Nu hade vi ju kommit igång.

Efter att vi kört den första lektionen satte vi oss på Wayne´s Coffe där Elin drack latte och vi satt där två timmar för att plugga teori innan det var dags att köra igen. Vi bokade även in oss på teorilektionen senare på kvällen och blev alltså inte klara med dagen förrän kl 19:00. Nu har vi ätit lite och slappnat av med varsin dator i knät.

Med en dag avklarad, värre än de kommande, känns det faktiskt ganska lugnt. Jag är inställd på att plugga stenhårt och verkligen satsa. Jag vill så klart fixa detta så snabbt som möjligt och hinna ta mitt körkort innan de stänger för sommaren. Det är...möjligt... ja det kan gå. Det ska gå.

2 kommentarer:

  1. HejaHeja!! Det är nog stoor chans att det skall gå bra!! Lycka till // Mamma :))

    SvaraRadera
  2. Mamma: Tack duuuuu!!! :D:D:D:D jag vet att du tror på mig <3 alltid

    SvaraRadera