söndag 26 februari 2012

Önskelista födelsedag nummer nitton

Det blir min nittonde födelsedag. Nitton år som jag. Ganske påfrestande men kul. Jaja.

Här, för att göra er pina lite mindre smärtsam, lägger jag upp en slags önskelista. Smått självgod och egoistiskt, men som sagt, praktiskt.

En termoskopp. Denna är från Åhlens.
http://www.ahlens.se/catalogueImage?uid=550b0dd2-80aa-427a-a85d-ab8339781df4&w=680&h=680
Det finns även en lite mindre termoskopp i kyckling-gult som kostar 69.

Fler koppar från cervera i denna stilen jag fick förra året; Swedish Grace Is för 149kr styck.

Delar ur min servis Carl.

Biobiljetter

Pengar








http://www.scorett.se/woman/1032234
Dessa skorna i storlek 38. Finns på scorett. Märket är Vagabond.


Aloevera-läppsyl


Fler saker kan läggar till under kommande dagar.

10 kommentarer:

  1. http://www.tv4.se/1.2540020/anmal_dig_till_sveriges_storsta_baktavling_pa_sjuan



    Eh? ;)

    SvaraRadera
  2. Elin: HAHAHA ALDRIG! Shitt va läskigt XD Ska du söka?

    SvaraRadera
  3. Haha, anmäl er!

    SvaraRadera
  4. Hallå där! Kollade in thermoskoppen... men den fanns inte på Åhlens i THN!!!Den var ju så snygg. fast jag tyckte det fanns fler som var snygga. Kram mamma

    SvaraRadera
  5. Va synd:( men du ska inte köpa mer till mig ändå mamma :) Men jag tror jag vill ha den blåa. Jag gillar ju lixom dom färgerna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. NÄÄÄ! jag skall inte köpa mer... fast det är ju så kul att se dej!! när du får presenter // Kram mamma

      Radera
  6. Grattis Moa på födelsedagen!

    Faster A

    SvaraRadera
  7. Blir det nån form av kalas?

    SvaraRadera
  8. Faster Annika: Åh tack!!:D:D:D
    Josefin: Ja det blir nog lördag den 17:e :)

    SvaraRadera