onsdag 7 mars 2012

Födelsedagar

Fredagen innan min födelsedag firade jag med mina vänner. Jag samlade ihop dem och fick dem att följa med mig till hotellet i Alingsås, vissa mot sin vilja.

Det började med förfest hos Oscar i hans systers lägenhet. Hon bor ovanför Café Violas i en helt fantastisk liten lägenhet. Det var som att plötsligt hamna i de fina kvarteren av Göteborg. Det var i alla fall massa fina folk där som ville fira med mig. Vi dansade och skrattade och efter ungefär en timme kom även Clara med två av sina klasskamrater. De hade med sig serpentiner och ballonger till mig!

Vi dansade lite till och drog oss sedan bort till Hotellet i samlad trupp. Det var fullt av kända ansikten och vi gick runt och hälsade på i stort sett alla, kändes det som. Vi dansade lite till, gick runt, pratade, dansade och så var kvällen till ända.

Tack alla fina som gjorde min kväll så himlans bäst! PUSS OCH KRAM!

Vackra, charmerande och episka bilder finns på Pyttans fina blogg som för övrigt är den bästa jag vet. Kolla in den. http://pyttan.blogg.se/?tmp=24192835

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar