lördag 31 mars 2012

Jaja.

Jag vet. Jag vet.




Jag tänker inte ens nämna den betydande bristen på uppdateringar på den här dalande bloggen utan jag sätter genast igång med det här inlägget.

Tanken är att jag ska lägga ut en del recept som jag slängt ur mig och lovat att ge ut. Elin, du ska nu få veta hur jag gjorde det där knäckebrödet, till exempel.

...Jag ska bara se till att komma på hur jag gjorde...



Men först, en uppdatering.

Jag har beställt klänning till balen, köpt skor och bokat tid för frissyren. Det börjar närma sig!


Skolan knaltar på bra. Ingen panik, inte ens över projektarbetet vilket är oerhört skönt. Faktum är att jag och Pyttan snart är klara. Då återstår bara en rapport och redovisning. Det kommer bli konstigt när det är över. Som om berättelsen om Oliver James alltid skall finnas i bakgrunden i form av nerklottrade anteckningar på ett skissblock. Det kommer han i och för sig alltid att göra.


I maj reser jag till London i några dagar. Magiskt.


Så.

4 kommentarer:

  1. London IGEN?!

    Vad blev det för klänning?

    SvaraRadera
  2. JASSSSSSÅ! Jag som trodde att du bakat knäckebrödet denna helgen. ;( // Kramis mamma

    SvaraRadera
  3. Josefin: Jajemen. Man måste leva lite vet du ;) Det blev en som ni troligtvis inte sett. En blå, lång.

    SvaraRadera