måndag 7 november 2011

Imorgon far vi till Stockholm.

Jag vet egentligen inte varför jag inte nämnt det tidigare. Det har nog aldrig riktigt slagit mig att det blir av och att det faktiskt är sant, förrän nu.

Imorgon åker jag och Pyttan till Stockholm med tåget 08:32. Bara sådär, nästan. Faktum är att vi ska till huvudstaden för att de ett av de bästa banden som finns just nu; Fleet Foxes. Jag vet att Pyttan avgudar dem och hon kan i stort sett alla deras låtar. Jag å andra sidan är lite mer nybörjare men är likväl en stor beundrare av deras musik och kan nog sjunga med i de flesta av låtarna i alla fall.

Vid kvällens intågande imorgon kväll, står vi i ett hav av förväntansfulla människor inne i Anexet för att se dem spela. Jag har absolut ingen aning om hur det kommer bli och det kanske är bra. Utan förväntningar är det lätt att bli imponerad.

Förutom konsert skall vi även sova på vandrarhem och ha i stort sett en hel dag på oss att gå runt i ett höstligt Stockholm och njuta, shoppa, äta och drömma. Tåget går hem på onsdag så att vi är framme i Alingsås ungefär vid 19:30. Två ultimata dagar kan man säga.

Det börjar pirra så mått i min mage...

4 kommentarer:

  1. Vad roligt! Hoppas verkligen ni får jätteskoj!
    Räknar med info p din härliga blog efteråt!
    Massa kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman och välkommen hem..Spännande att få se din nya skjorta du köpte i Stockholm. Ha det så bra så kanske vi kan höras i morgon./ Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Hanna: Som alltid är min auppdateringar lite efter, men imorgon kanske det kommer en sammanfattning av dagarna där :) KRAM Det är så himla kul att du läser <3

    SvaraRadera
  4. Mamma: Det är väldigt mycket du över den skjortan :)

    SvaraRadera