fredag 4 november 2011

Detta har jag haft för mig i nyttoväg.

Jag har spenderat mina senaste dagar med halvhjärtade försök att strukturera upp mig själv och ta itu med nödvändigheter så som plugg och hushållsgöromål. Det jag med glädje kan bocka av från min lista har hittills blivit;
Kratta löv intill husknuten.
Räfsa upp alla löv och slänga dem i slänten, vilket jag gjorde för hand. Om jag ändå haft en skottkärra....
Plantera mina kryddor från kryddplanteringen utomhus, i små enskilda krukor och placerat ut dem i husets ljusa vrår.
Pluggar samhäll.
Skrivit liiiiiiite projektarbete.
Tvättat.

Det var nog det.
Kvar på listan står övrigt pluggande och tråkigheter plus att jag ska stryka alla dukar från gårdagens tvättning. Sen är halva trädgården inte lövfri än... Ischk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar