torsdag 27 oktober 2011

Sveriges Radio

Okej. ett snabbt inlägg om vad som väntar idag. Det är faktiskt ingen vanlig dag idag...

Om en kvart ungefär ska vi "judar" (vi som valt radio) åka i vaktmästarens buss till Göteborg och Sveriges Radio. Väl där skall vi få vara med på den sista timmens sändning av morgonprogrammet i p4 med Harald och Cicci! Jag tyckte att det förtjänade ett utropstecken faktiskt. Det är inte var dag det händer. Vad "vara med på" betyder vet jag inte riktigt. Innefattar det, sitta och lyssna och se på eller till och med prata i radion? Jag har ingen aning men plötsligt blev det hela liiiite mer skrämmande. Vad ska vi fråga dem? Kan vi någonting om radio över huvud taget? Kommer vi skämma ut hela vår skola? Kommer jag skämma ut mig själv?


5 kommentarer:

  1. Meh! vi fick ju inte vara med i sändningen! :'( fuuuuuusk!

    SvaraRadera
  2. hihih ja jag vet:) Det var Harald som föreslog att vi skulle komma tidigt så att vi kunde vara med :) Adam fick prata :D

    SvaraRadera
  3. Ja självklart, vem annars liksom -.-

    SvaraRadera
  4. Åh, C000000LT! Hade dock varit ännu coolare om ni fick träffa tankesmedjan, fick ni det? AVGUDAR dem........................... <3 <3 <3 Kommer du ihåg när vi var på SVT och såg materialet till julkalendern? Puz puz / CLARA

    SvaraRadera
  5. Clara: Jag trooooor inte att vi fick träffa dem. Men när vi gick längre in i lokalen kom vi till P3:s redaktion och där var det BARA unga tjejer :P Vi fick träffa dem som har hand om Christer och Brunchrapporten :D

    Ja! jag tänkte på det när vi var i TV:huset och såg tågkupéerna till På spåret :) iiiiih barndomsminnen

    SvaraRadera