tisdag 18 oktober 2011

Massa bilder på Wilma, i stort sett...

"Okej Wilma. Posa nu då", sa Oscar och Wilma gjorde detta. Lilla söta linslusen.
Jag, Oscar, pappa och mamma åkte hem till Hanna och Wilma i Loo i söndags för att bara umgås lite, äta lite kakor, dricka kaffe och kanske leka ett tag.
Vi började med att fika. Ett riktigt kakkalas blev det. Wilma satt bredvid mig på soffan.

Sen var det dags att springa runt lite och leka. Jag tog en paus i lekandet och grabbade kameran. Så bad jag Wilma att sätta sig i trappan för att bli fotad. Hon gjorde så men vinkade även till sig Oscar som fick sitta med.







Så gick vi upp till övervåningen allihop för att se på Wilmas nya rum.

Oscar satte sig till bords och så blev det kaffebjudning igen. Nu i mindre skala.

"Mobilen" ringde så Wilma gjorde mig ansvarig för bebisen



Så hälldes det upp kaffe och vi drack och drack ur de små kopparna.



När de vuxna gått ner läste vi lite sagor inne i Wilmas rosa slott innan vi gick ner.

Då drack vi lite mer, riktigt kaffe och såg på medan Wilma sprang runt i vardagsrummet, slängde bollar under möblerna och drog fram dem igen med en borste.



Lilla sockersöta Wilma.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt det är att ni kommer ibland, Wilma tycker
    Det är så skoj, särskilt m dig å Oscar! Hoppas du känner dig
    helt frisk nu. Å andra sidan är det ju väder för att bara ligga
    i soffan....... Så trist m regn!
    Kram från Loo

    SvaraRadera
  2. Hanna i Loo: Det är alltid kul att hälsa på er :) Jag mår bättre men hostar fortfarande. Så fruktansvärt irriterande!
    Det är jätte tråkigt med regn. speciellt när jag har massa energi som jag inte kan få använda!
    KRAM på er <3

    SvaraRadera