torsdag 7 juni 2012

Underbara dagar är till ända.

Oj,oj oj så mycket saker som hänt det senaste! Jag har varit på bal, firat vänner och tagit studenten. Man hinner knappt andas ut mellan varven av händelser. Än mindre hinner man fatta vad som faktiskt händer.

Det är fortfarande saker som händer. Idag tar till exempel min underbara Clara studenten och jag ska dit och krama henne jättehårt! Jag ska försöka få tag på bilder och skriva ner allt fint här så småningom men just nu har jag inte tiden till det.

Till råga på allt har jag gått och blitt förkyld. Ja det var la på tiden med tanke på hur kallt det har varit och hur lite kläder man haft på sig under firandet. Men det var helt klart värt det.

Här kommer i alla fall en bild från balen som Elin tagit på mig. Tack för att du stod ut i kylan och förseningarna. KRAM

Och tack alla andra som firat mig. TACK!

2 kommentarer: