söndag 9 december 2012

Söndag morgon

Goder morgon. Idag ska vi till Ikea och få julkänsla med pepparkakor och kanske lite glögg. Imorgon börjar min sista hela vecka här i London innan det bär hem till Sverige. Jag längtar!!!

Igår hade kusinen Oscar födelsedagskalas för släkten och jag bjöd in mig själv via skype. Jag satt i köket här i Chiswick och åt taccos i min ensamhet (barnen satt vid tvn och föräldrarna skulle ut) medan folket i VB kom och gick framför datorskärmen i arbetsrummet. Det var himla mysigt och jag kände hur mycket jag saknar dem. Men som sagt, snart är jag där igen. IIIIIH!

Har kommit på att jag önskar mig en chokladprovning i julklapp! Bara så folk där ute vet.
Puss

2 kommentarer:

  1. Choklad provning... det får la Du och pappa köpa tillvarandra i julklapp!!! Kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja... synd att jag redan köpt allt åt honom :/...

      Radera