torsdag 6 december 2012

nyheter

Saker som pågår just nu

Pyttan arbetar på min nya blogg. Hon skapar en helt unik design till mig och jag är super spänd på att se hur det blir!

Jag har varit nervös ett tag för det har pratats om att "äntligen" börja köra bil här i London men det har visat sig vara svårt att hitta tid till att övningsköra. Så igår pratade jag med Kate och frågade hur viktigt det faktiskt var att jag började köra innan jul? Till svar hon skrynklade ihop munnen och skakade på huvudet. Inte alls viktigt tydligen. Det är bara en dag som vi behöver ta oss någonstans med bil nu de kommande veckorna och hon förstod att jag var nervös, med tanke på att jag inte suttit bakom en ratt på fyra månader. Vi sa då helt enkelt att jag skulle köra massa i Sverige för att sedan komma hit efter nyår och börja öva på att köra på vänstra sidan. En grym tyngd föll från mina axlar och plötsligt kändes veckorna fram till jul inte alls lite dödligt långa!

Jag läser Harry Potter och älskar det.

Emma tycker att jag förtjänar en riktigt fin kille. "I knew, from the moment i first laid my eyes on you, that you were really nice." sa hon till mig igår plus lite andra saker. Jag blev glad ända in i själen.

Jag slipper vänta i en timme i en kall och mörk förort medan Emma är hos sin lärare idag eftersom Nick hämtar henne. Score!

Jag ska byta å min säng idag. Japp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar