måndag 9 januari 2012

Tittar bort.

Fördriver tiden med tigerkaka, kaffe och klänningsspaning. Är i stor nöd av en klänning till balen men det är otroligt svårt att hitta rätt. Jag trodde jag hade hittat min men börjar nu tvivla... Den senaste iden är att ha något med V-ringat i ryggen eller något i den stilen. Mycket rygg vill jag ha...


Hur som hälst. Det är sista dagen på lovet. Jag ska undvika tankar om skolan tillsammans med Frida, Pyttan och Alice på något café och sedan träna mig trött så jag somnar som en stock. Det är planen.


Jag har lite ont i halsen. Passande. Nu när allt drar igång igen. Hm... Det smakar prickekorv...urk.

4 kommentarer:

  1. Haha älskade de sista med prickekorv! Fick ett leende lika stort som Gud vet va! Moa en dag är en dag närmare studenten och friheten! :D kram!

    SvaraRadera
  2. Jag såg att du letar klänning, för mig tog det en evighet och alla var extremt dyra, men ett tips är att kolla på bonprix.se :) jag köpte min där för 400 kr, ganska lagom enligt min åsikt ;)

    //Emelie :)

    SvaraRadera
  3. Elin: Hihih ja bra att mitt äckliga kunde glädja dig;)
    Jag tycker att det är sorgligt men samtidigt skönt att det snart är slut. Jag är kluven.

    SvaraRadera
  4. Emelie: Åh, tack för tipset! Ja 400 kr är ju superbra för en balklänning! Jag vill ha något enkelt så det behöver ju inte kosta mer än så :)

    SvaraRadera