måndag 16 januari 2012

Pigg, projekt och pasta

Jag är på topp idag! Verkligen pepp inför allt. Det är inte så att jag yr runt i huset som en galning och städar medan jag håller samhällsboken i ena handen och pluggar samtidigt. Inget sånt. Bara att jag ler så lätt och sträcker på ryggen. Allt jag skriver skrivs i hast. Det flyger ur mig. Ännu har jag inte använt det till så mycket nytta men snart ska jag försöka skriva lite på projektarbetet.

Det är så himla svårt samtidigt som det egentligen bara är att skriva. Jag vill så mycket. Vill uppnå perfektion. Pyttan säger att jag inte ska tänka så utan mer bara göra. Det är rätt, men jag kan inte släppa mina tyglar.

Till kvällen tänker jag äta pasta med lax innan jag åker och tränar för första gången på en vecka. Igår kväll/i natt hade jag äckligt mycket kryp i benen. Min kropp ber mig om rörelse. Det ska få bli nöjd idag. Samtidigt som det är mycket viktigt att jag inte kör slut på mig själv helt såhär tätt inpå halsont och huvudverk.

Nä. Nu får jag sluta skriva här och lägga denna energin på Oliver James. Kram

2 kommentarer:

  1. Man får en liten kick av att läsa din blogg. Du skriver på (tja, hur konstigt det än låter) ett mysigt och gulligt sätt. Man blir glad. Fortsätt så!

    Mvh Josefine
    www.jsvin.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Josefin: Åh Hej! Tack! Jag är himla dålig på att uppdatera mig dock. Speciellt med bilder. Det är nästan lite skamligt...
    Men tack ska du ha :D

    SvaraRadera