torsdag 12 januari 2012

Resten av mig dag ser ut som följer:

Sitter i videornas kontrollrum. Resten av radiogruppen skall göra klart sina uppgifter som skulle vara klara med innan lovet. Och självklart sitter jag jämte Alice Berghiller eftersom hon är så sjukt bäst på allt! Jag beundrar henne!.... Ja det sista där skrev jag ju inte själv men jag kan ge henne det.


Det som återstår för mig idag är följande.
Fördriv tiden fram tills historian börjar.
Sitta igenom historielektionen. Vi ska a en ny lärare idag så det blir lite spännande.
Åka hem med pappa för att slippa regnet.
Undvika att böja ner huvudet. Snuvig.
Nysa.
Nysa lite till.
Äta mat.
Se på "Once upon a time".
Gå och lägga mig.

Kul.

Emilia säger att man har sina dåliga dagar och sina bra dagar. Idag är nog en dålig dag för mig, men tack och lov har jag ork nog att ta det med en klackspark.

2 kommentarer: