torsdag 5 januari 2012

Maj 2011

Marcus har fest i Berg 211. Mina visdomständer spökade så jag och pappa åkte till Borås för att kolla upp dem. Det var lugnt, tack och lov. Vi börjar filma en novellfilm som aldrig blir avslutad. Vädret var varmt och sommaren spirade redan. Jag hade en period då jag tvivlade på skolan och på mitt val av program. I och för sig tvivlar jag fortfarande ibland... Clara fyllde 18 år och samma dag redigerade jag klart min PS-film. Vi ordnar en återträff i Bergsjödal med alla från VB-klassen. Vi fortsätter vår fika-parad veckorna långa. Njuter riktigt ordentligt. Mitt i allt blir min pappa en biodlare. Clara och hennes klasskompisar hade fest i Göteborg och jag och Amanda var ditbjudna. Jag såg solen gå upp medan jag cyklade hem genom VB och skrev vackra texter. Kanske bästa månaden dittills.

3 kommentarer:

  1. Hum, fyller jag år i maj, de var något nytt ;) sist ja kollade var det den 30/april ^^ hihi

    SvaraRadera
  2. Elin: Attans! Jag blev lurad av datumet på fotoalbumet! Förlåt! Skall genast rätta till det :)

    SvaraRadera