söndag 2 december 2012

Önskelista

Jag har ju nästan gjort detta till en årlig grej, bara för att underlätta för de få människor som undrar och tänker köpa presenter till mig den här julen. Om det finns någon som läser men inte har med detta att göra, ber jag om ursäkt en smula och föreslår att ni helt enkelt ser åt ett annat håll om ni så behagar.

Koppar från Swedish Grace - färg is

Koppar/muggar från serien Mon Ami (Vit med blåa, stora blommor. Mycket retro och mycket vackra).

Pengar (Tyvärr, ja jag är så tråkig)

Spotify Premium (Få det betalt när mitt erbjudande tar slut)

Här kommer en lite mer komplicerad men mycket uppskattad sak som jag önskar mig. Jag skulle vilja få brev under det kommande året. Brev med bifogade tidningsutdrag, sudokus eller bilder. Kanske en mattidning. Recept. En påse taccokrydda. Choklad. Eller helt enkelt ett fint litet brev. Detta är något som skulle kunna dra ut sig ganska långt inpå nästa år och jag skulle verkligen bli glad, inte bara en gång utan varje gång mitt namn står på posten. Ni kan självfallet vänta er svar tillbaka, som tack.

Presentkort på Top Shop (Om det går att handla för det här i London då förstås. Kolla det först)

Glee box - Tredje säsongen

Fina böcker, att skriva i och även att läsa

Kläder

Bra-att-ha-saker för kommande dagar då man bor ensam och så.

Det får vara bra så länge.
Lyssna nu på den här låten: Wonderful Christmas Time

2 kommentarer:

  1. Ge oss en adress att skicka till, så kan du få brev oavsett julklapp eller ej. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skickar den på facebook till dig. Jag vill inte lägga upp den här, det känns lite dumt. TACK!

      Radera